27.6.06

Decisió presa

Avui he sopat amb un amic hem parlat de futur. Ateses les aspiracions professionals, les il·lusions, les circumstàncies actuals del govern - i de la SGJ en particular, - el compromís personal i el de projecte i la dignitat; he resolt no continuar treballant a Joventut. Demà tinc una reunió amb l'Olivié i li comunicaré aquesta decisió. No sé que em vol dir ell però ara si sé del cert, el que li diré jo. Aquest cap de setmana hem estat a Formentera. Ha estat brutal, absoluatment reparador. Hi ha hagut festa, platjes paradisíaques, sol, descans, àpats deliciosos i sobretot molta amistat. També he près una decisió emocional important. M'ha costat pràcticament un any de configurar però ara la veig clara. Em costarà molt d'executar però ho faré. És del tot just i necessari. Demà intentaré rescatar alguna de les moltes fotos boníiiiiiissimes que hem fet i la penjaré al blog. Així faré proves de funcionament i esponjaré una mica el blog que tanta lletra el fa una mica infumable. M'està agradant força això del blog. Encara no sé quin tipus de blog vull que sigui. No sé que hi vull dir però mentre hi penso i exploro noves possibilitats està esdevenint una espècie de diari. Ja en parlarem... Avui he conegut la mort de l'avi d'en Jordi. Ell se l'estimava molt i jo a ell. Per això avui és també un dia trist al blog.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Decisió emocionalment dura? Oju que el gallec pot caure en barrena sobre teu, nanu!
Ai ai...no la caguem òscar que encara queda camí...